Autumn

Ahojte,

áno je tu klasický článok o jeseni, ktorý by som si nedokázala odpustiť. Ale keďže som dlho nepísala, treba začať nejako zľahka.
Každú jednu jeseň je mojím zvykom že som extrémne znechutená z toho ako padá jeden list za druhým zo stromu až pokial nezostanú stromy bez listov jak žebráci, od mikiny sa presuniem k bunde, vonku fúka tak hnusne že sa bojím že ma odfúkne a samozrejme sa začne škola. Čo zatiaľ nie je také zlé pokiaľ sa držím pri dvojkách a lepšie.
No túto jeseň som na tom trochu inak. Snažím sa naozaj tešiť zo všetkého čo sa dá a aj keď sa mi to darí, nemôžem sa zbaviť toho pocitu že mi chýba leto. Všade a pri všetkom sa mi vybaví niečo z leta. Aj keď treba uznať že si už vôbec nepamätám aký bol september. Ubehol tak rýchlo.. a október ide ešte rýchlejšie. Ani sa nenazdáme a bude Mikuláš a to je už len na krok k Vianociam.

Čo mi priniesla jeseň? Okrem toho že som schytala antibiotiká a mám konečne rýchlejší net a nemusím čakať na všetko než sa mi to načíta, tak prišlo kopu iných vecí, za ktoré som fakt šťastná.


Konečne mi prislo toto :3
Tieto čokolády a M&M'sky sú
orgazmus pre dušu.



Vraj toľko čajov čo máme my nemá nikto.
Prosím povedzte mamke že to nie je pravda.



Mimo toho som zasa začala kresliť, čo je pozitívne. Teraz akurát vonku krásne svieti slniečko takže to vyzerá skorej ako jar. A len tak ma napadlo si pozrieť staré fotky z detstva. Potom mi zostal uplne taký super pocit♥ Niekedy dám článok aj o tom.
Momentálne som prežila extremne divnú noc. Do štvrtej rána Skypovat je fakt zážitok. To je tak keď sa mi nedá spať. Okrem toho som dnes ráno hladala asi tri hodiny telefon. Vobec som nevedela kde je. Až náhodne som išla do kupelne a bol vo vrecku mikiny. Vôbec, ale vôbec si napamätám že by som ho tam dávala aj s tou mikinou. Cítim sa uplne ako idiot :D
Tento večer bol síce extremne
chladný ale aj tak som mala
pocit ako keby bolo leto.

















Polovica jesene je za nami a o tej druhej pravdepodobne napíšem až neskôr. Nikto nevie čo nám jeseň ešte prinesie. A aj keď tento článok nemal ani hlavu ani pätu dúfam že sa vám páčil :D

Ako trávite jeseň vy ?





1 komentárov:

  1. Ty fotky jsou hrozně malý, že tam nevidim :D
    Jinak ty čaje jsou moje podzimní klasika - a mám jich tak podobně :D

    OdpovedaťOdstrániť

 

Popular Posts

Best people