It makes ME



Ahojte,
napadlo ma, že dnes je to mesiac čo píšem a ešte stále o mne nič neviete. Z mojich prvých príspevkov by ste si mohli kludne myslieť že som narušené, zakomplexované decko čo nevie čo so sebou. Aj keď sa celkom bojím toho, či si to po tomto príspevku nebudete myslieť ešte viac :D



♔ Sarkazmus - Nie som jedna z tých povrchných svíň čo by ho neustále používala na urážanie druhých, ale v kruhu kamarátov si to proste neviem odpustiť minimálne pár krát za deň. Úplne milujem ľudí čo nechápu iróniu :D 

♔'Proste' -Ak ma niekto nechá hovoriť dlhšie ako desať sekúnd nasleduje 10-minútový monológ, kde použijem každé druhé slovo 'proste' a medzi vetami sa ledva nadýchnem.

♔ Vážne divné oči -Viem že sa nájde dosť takých čo mi neuverí, ale mám vážne divné oči. Osoby čo sú so mnou takmer denno-denne mi hovoria, že sa mi menia podľa nálady:D celkom ma to desí ale zároveň je to jedna z mála vecí ktorú mám na sebe celkom rada, aj keď viem že to robí viacmenej svetlo.

♔Snapchat -
Nikdy ma nebavilo sa fotiť ani visieť denne na sociálnych sieťach. Som celkom človek čo si užíva keď je mimo bez internetu a je rád že má pokoj. Ale za posledný mesiac-dva som úplne zbláznená do snapchatu. Ľutujem tých čo majú odo mňa spamy.

♔Plánovanie a pripravovanie -Som síce človek ktorý robí všetko na poslednú chvíľu, ale plánovanie a pripravovanie veci, ktorá sa blíži mi zaberie dosť veľkú kapacitu hlavy. Dokonca aj teraz mám rozpísaných ďalších 5 článkov. 

♔Sebakritika- Som prehnane sebakritická. Musím si urobiť veci tak ako si ich urobiť chcem inak budem fest nervózna.  

♔Jedlo<3- 50% môjho života sa napchávam a druhých 50% rozmýšľam o tom, čo budem jesť. 

♔Čaj - Na obed,ráno,večer o polnoci-stále. Od Októbra som sa nenapila ničoho iného. Za deň som schopná vysať aj jednu krabičku. Ibaže moja choroba je, že skoro nikdy si ho nestihnem vypiť teplý, lebo musím stále niečo robiť. -____-

♔Multifunkčná? - Proste nedokážem robiť len jednu vec. Musím robiť minimálne tri. Napríklad pri filme- nedokážem len sedieť a pozerať. Musím pri tom minimálne kresliť alebo si s niekym písať lebo pri tom filme nevydržím. Takže na otázku v chate 'čo robíš?' príde odo mňa dotyčnému ako odpoveď minimálne 10 činností ktoré práve vykonávam.

♔Hudba- Neexistuje v mojom živote dňa ani hodiny, kedy by mi izbe nešla hudba. Nedokážem tu byť po tichu, musím si spievať, pohmkávať si alebo sa aspoň húpať do rytmu. NEPOHNEM sa nikam bez slúchadiel. A keď nemám slúchadlá spievam si aj bez nich.


Dúfam že ste niečo zistili(aj keď asi nič konkrétne), ak nie takýchto príspevkov bude viac(ak to niekoho bude zaujímať).
bb, Cold Queen

Čo robí Vás, vami? 






























10 komentárov:

  1. určite chcem ďalšie fakty o tebe :)

    mne pripomínajú stále že mám pekný úsmev ale to sa čudujem lebo mám veľké zuby, čo zas niketorým vadí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zjistila jsem, že jsme si až moc podobné!:) se snapchatem jsem na tom úplně stejně, jídlo mě pobavilo!:D A beze slova prostě a hudby by se můj den také neobešel:)
    Skvělý post!
    http://pinkgrapefruit.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa že niekde existuje niekto podobný:D Ďakujem krásne^^

      Odstrániť
  3. Taky nesnáším lidi kteří nechápou ironii :DD
    Nejhorší je když něco ironicky řeknu a oni "hned aha, fakt?"
    To se musím smát :D
    Jinak super post :))

    http://carolinemax.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ju nechápu by sa ešte prežiť dalo, ale keď ju nevedia ani používať :DDDDDD Ďakujem:))

      Odstrániť
  4. S tým proste to mám to isté!
    Keď píšem články alebo komentáre musím ich mazať lebo je to všade. Je to však slovo, ktoré je úplne bezvýznamné, takže ak ho zmažem veta nestráca na význame. Bohužiaľ pri rozhovore ho "zmazať" nemôžem.
    www.battyamnesia.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. u mna ked nie som ironicka tak si okolie myslí, že som chorá! :D tento článok ma pobavil určite by som prijala viac faktov

    budem veľmi rada ak sa zapojiš do mojej giveaway o nahrdelniky a naušničky Giveaway!!!!

    OdpovedaťOdstrániť

 

Popular Posts

Best people