N E W S

Ahojte,

príspevok mal byť pôvodne ako som plánovala prvý februárový deň, ale keďže sa môj notebook(lepšie povedané jeho nabíjačka) rozdohol nefungovať, ma na to prešla úplne chuť.  A teraz, keď som sama doma s čajom a pesničkou od Jessie J v pozadí,a mám konečne pokoj a voľný počítač tak píšem. Takže asi bude príspevok dosť krátky a pravdepodobne asi nie ani zaujímavý..

Ani som nejako nezaregistrovala že je ďalší mesiac. Všetko je stále také isté. Nie dobré, ale ani zlé. Zlatý priemer.
Na začiatku roka som si povedala že budem skúšať nové a urobím veci na ktoré sa chystám už dávno. Čiže - som si konečne objednala pennyboard(voziť sa po dome ma baví viac ako čokoľvek iné, čo o mame povedať nemôžem-nemôže sa dočkať kedy bude jar a budem môcť jazdiť po vonku nie po obývačke ), preorganizovala si a pretriedila izbu(konečne to vyzerá ako izba) a teraz ako tak rozmýšľam asi pôjdem triediť aj skrine (prestáva ma baviť báť sa pri otváraní, že na mňa všetko vypadne). Ale celkom sa bojím toho že ma potom chytí taká tá mánia, že mám málo vecí a budem musieť ísť čo najskôr si niečo kúpiť. Okrem toho som prerobila výzor blogu, pretože ten starý vyzeral ako keby ho robil môj pes, takže dúfam že tento je lepší.

Dnešok ukončím úplne bežne, večerou,možno kreslením, vaňou, knihou, sluchátkami a večerným blbnutím s nenahraditeľnými kamarátmi. Víkend nevidím na nič výnimočné, zrejme budem doma pozerať filmy, oddychovať a psychicky sa pripravovať na pondelňajšiu návštevu zubárky.

Nakoniec ako vždy pár obrázkov(weheartit).
Budem vďačná za nejaký tip na film alebo meno niekoho koho by som mohla nakresliť:)

Ako ste začali mesiac vy?
Želám Vám pekný víkend^^ bb, Cold Queen.






 

6 komentárov:

  1. u mňa tiež všetko po starom ..nič extra, skriňu by som mala upratať aj ja lebo to mám tak ako ty nikdy neviem kedy sa na mňa vyvalia všetky moje veci :D ale bohužiaľ nemám veľkú skriňu takže taký veľký poriadok v nej neviem spraviť :/

    pennyboard *-* aj ja chcem :D

    a super !! teším sa že si zmenila vzhľad ...vyzerá to super <3 také minimalistické ^_^

    a víkend ... dúfam že už dnes sa vyberiem za priateľom a nie až zajtra...dnes je to otázne lebo robí až do jedenástej večera :/ takže to vidím až na zajtra

    prajem krásny víkend aj tebe :)

    ❀ Kflori Le Jasmine ❀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keďže bude tá jar jarné upratovanie by vôbec nebolo zlý nápad :D Ďakujem^^

      Odstrániť
  2. Jojo, uklízení skříní :D Už někdy od Vánoc si říkám, že bych to ve svém pokoji měla trochu přeorganizovat, abych měla pocit, že v něm opravdu bydlím. Ale pořád se mi nedaří uzavřít zimní semestr, takže na to nemám moc pomyšlení.
    Já mám v plánu longboard - že na něm budu jezdit do školy.
    Jinak hezký víkend přeji:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež to tak plánujem so školou :D určite si ho kúp.. láska na prvý dotyk. Nech sa ti darí teda:) ďakujem^^

      Odstrániť
  3. konečne prišiieeel po dvoch týždňoch frajer takže som neskutočne šťastnáá začal sa uplne mega super zajtra lyžovačka, potom kino 50 odtienov sedej a snayim sa uzivat kazducy dnik dvojho zivota s mojimi dvoma laskami , pretoze zivot je kratky ! :)
    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

 

Popular Posts

Best people