Sorry

Rovno preskočme to, aký hrozný som človek, že nepíšem,nepozerám blogy a v podstate nerobím nič čo by sa dalo prirovnať k 'aktívnosti'. Nálada je divná, veci okolo ešte viac a môj notebook ešte stále nefunkčný..vážne ma štve že nemôžem byť tak aktívna ako by som chcela ale bohužial to nejde. ALE čoskoro bude notebook zase ok a budem môcť písať naplno. Našťastie škola je v pohode.






Každopádne, posledné dni vidím veci nejako... inak. Neviem či je to len tou prichádzajúcou jarou... alebo aj niečim iným. Doma aj okolo sú veci úplne inak. Dá sa povedať že jar je taký môj 'nový rok'. A teraz keď sa cítim strašne 'fresh', tak sem zasa po týždni píšem. Úplne som nadšená z toho, že už je vo vzduchu cítiť to ako prichádza jar, dni sa predlžujú... včera dokonca bolo 13°C :3 Aj keď dnes prší, som rada lebo v podstate, keby bolo pekne tak by som bola asi vonku a nepísala tu teraz "článok" alebo "výhovorky" prečo nepíšem. Vlastne, sem tam si prepnem kartu na prehliadači od epizódy AWKWARD k bloggeru keď na napadne nejaká veta.   A aj keď je zatiahnuté nebo úplne našedo mi je stále veselšie ako keby slnko svietilo o stošešť. Takže, dnes ešte možno predpíšem ďalší článok, snáď bude konečne 'o niečom', alebo bude ďalší keď budem mať konečne funkčný svoj notebook a veci v ňom.

Inak Vám chcem poďakovať za to že ma sledujete(google+, GFC...), a čítate,  a hlavne že sa vyjadrujete k príspevkom:') neskutočne to dokáže potešiť.

želám pekný zbytok dňa, týždňa
bb, Cold Queen :) ^^




2 komentárov:

  1. Taky mívám období, kdy se na blog nedostanu a nic moc nepíšu a komentuju. Jojo jaro je cítit ve vzduchu :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som nejako taká nijaká ešte ,čakám kedy bude lepšie už sa nech naplniť energiou od slniečka ale zatiaľ to teda neide :D a ešte ako čerešnička na tortu som aj chorá takže moja produkcia sa tiež znížila a to ma trápi :/

    prajem krásny deň aj týždeň :3 ♥

    OdpovedaťOdstrániť

 

Popular Posts

Best people