Miracle

Možno je tomu ťažko uveriť, ale žijem. :D

Pred cca 2 mesiacmi som niekde v článku písala že mi vypovedal notebook.. a písať na počítačí kde ma stále niekto rušil nebolo boh vie čo takže som si dala takú 'menšiu neplánovanú,nechcenú pauzu.' ALE po tomto víkende mám konečne funkčný notebook! Áno, znamená to že budú zasa články^^
Celý víkend som strávila u babky v Trenčíne,  takže som úplne oddýchutá, plná optimizmu... proste mi je úžasne ako mi nebolo asi už dlho, vlastne, možno mi takto ešte nikdy nebolo. Každopádne, celý ten čas som rozmýšlala nad blogom. Každý nápad na článok som si poctivo zapísala. Teraz už to len všetko zrealizovať:3 Dúfam že sa niekto z toho teší aspoň zpolovice ako ja.

Neviem čo viac vám sem napísať, chcela som vás informovať o tom že som s5, takže čoskoro sa stretneme pri článku:)
Pekný víkend! bb, konečne Cold Queen.

2 komentárov:

  1. juchú :3 ja som si môj notebook stihla zas obliať aj som sa zľakla že sa mi zas pokazila klávesnica ale našťastie sa do rána vysušilo a funguje ako má :D
    neuveriteľné ako ma miluje ten môj noťas aj napriek tomu čo mu robím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne túto situáciu poznám s telefónom :D ...infarktové stavy

      Odstrániť

 

Popular Posts

Best people