Winter goals




Keďže nám na dvere klope december, tak hovorme teda o ňom. Zabudnime na všetky tie predvianočné stresy ohľadom kupovania darčekov a všetkeho toho ostatného. Keď sme už pri tom prosím povedzte mi, že nie som jediná čo ešte nemá kúpený ani jeden darček. Poďme radšej na to, čo je na tomto čase naozaj to najkrajšie. Teda aspoň pre mňa.

  Dlhé večery ❄
A v decembri ešte skôr -.-
Na tie sa kopu ľudí sťažuje. Nehovorím že ja som sa nikdy nesťažovala na to, ako sa vlečie ten čas.. Ale keď som celý deň doma zakutraná v niekoľkých dekách spolu s notebookom,čajom a počúvam proste také tie srdcovky čo nikdy neomrzia, alebo pozerám nejaký top seriál s mamkou.. tak ten pocit sa proste nedá ani opísať.




   Čaj, čaj, čaj  ❅
Priznám sa, že nikdy som nebola priveľký fanúšik čajov. Čo si budeme klamať, čaj som nemohla ani cítiť. No pri mojom minuloročnom zápale pľúc som sa naň nejak namotala. Povedzme, že dnes nedám bez čaju ani deň. Ráno ma postaví na nohy ako väčšinu ľudí káva, a po zbytok dňa v zime zahreje ako nič iné. Vzhľadom na to, že polička kde máme čaje je už doslova preplnená, vybrať si jeden ktorý si zalejem je väčší problém ako čo si ráno oblečiem. A k čaju knihu a perfektný večer je na svete.

 
 Svetre,deky,ponožky ❆






















Toto je jedna z najmilších vecí. Huňaté ponožky, podkolienky alebo nejaké zvieratkové ponožky to je úplne moje. Aj keď už odzvonilo teniskám a krátkym kotníkovým ponožkám. Doteraz som nosila ešte vansy. Nebyť mamky by som ich v pohode nosila celú zimu.


 Čierny lak ☃
Tu končí pestrosť mojich nechtov a od septembra do marca zostávam pri čiernej. Vôbec nemám chuť sa nejak piplať s farebnosťou keď to vonku aj tak vyzerá na jedno kopyto. Iba dofarbievam tie konce čo sa obijú pokiaľ sa dá. Keď už je vidno že tam je moc vrstiev to proste len odklakujem a dám zasa čiernu. Lenivosť nemá hranice.




 
 Keď zima, tak riadna 
Nemám vôbec rada také tie čľapkanice čo ostanu keď chvíľu sneží a ihneď sa to roztopí. Prípadne keď to ešte cez noc zamrzne, to je fakt smrť íst po chodniku do školy. Je fakt na nezaplatenie sa natiahnuť na chodniku a taká naobliekaá ako cibuľa sa horko-ťažko postavím.  
    

 Guľovačky, sneh 

Ale na druhú stranu je veľmi pekné, ak je všetko krásne biele. Síce keď ten zasraný biely cocain padá mesiac vkuse tiež nie je veľmi na radosť. Ale pokiaľ sa na to pozerám z okna tak sa mi to veľmi páči. Taktiež je pekné keď mám pár vločiek vo vlasoch ale zas by som bola schopná vraždiť za to, že sa mi cele zvlnia a sú na nerozoznanie od metly. A tak isto keď niekto nevie pochopiť vetu „za krk sneh nehádž.“  



  
 Prázdniny  
Na toto sa nemôže sťažovať naozaj nikto. Leto je síce leto, ale zimne prázdniny patria medzi moje najlepšie časti roka. S Vianociami to nemá absolútne nič. Len sa teším vždy na to, kedy prejdu vianočne sviatky a pojdem k babine do Trenčína až do konca prázdnin. Celé prázdniny sú v televízoriklasické vianočne rozprávky. Síce sa mi ježia pri niektorých vlasy už iba keď ich počujem ale neprežijem Vianoce bez toho aby som si pozrela Mrázika alebo Perinbabu.

    Snehuliak   ⛄

Posledné roky som ho mohla staviať akurát tak z blata. Na Záhorí bohvie ako nesneží. Ale keď už nasneží, alebo nasneží u babiny, tak snehuliak musí byť. Vlastne, keď som bola malá otec staval draka. Neviem prečo draka(alebo dinosaura? Ťažko povedať na čo sa to viac podobalo), ale bol vždy vždy väčší ako ja, niekedy dokonca aj väčší ako on. A vždy som z neho bola úplne odvarená.
 

❉ Koláče ❉


   


















Nikdy som nežrala moc koláče. Ale piecť ich proste milujem. Neviem si predstaviť zimu bez toho, ako rozvoniavajú po dome medovníky.



Nakoniec ma na zime napadlo viac dobrých vecí ako som čakala, čo je len dobré. Naozaj sa teším na tieto zimné prázdniny. Asi tak ako ešte nikdy.  Uplne sa teším na celú tu atmosféru, mráz na okne, sviečky, dlhé kúpele...


Obrázky sú z weheartit, pretože som príliž lenivá na to aby som porobila fotky a dala ich sem. Resp. včera som zistila že je 1. december a článok furt nikde.. snáď sa vám páčil aj takto :) pekný december prajem!



A čo vy ? Čo máte na zime najradšej a čo na nej naopak nemáte radi ?



1 komentárov:

  1. Clanok je super, ja mam strasne rada caje v zime som na nich pomaly zavisla...ale tak nevynecham ani kavu :) A co sa tyka svetrou to mam tiez rada a aj takmer vsetko z tvojho zoznamu, uz len aby ten sneh dosiel :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

Popular Posts

Best people