Time changes all things

Ahojte.

Posledné dni som dosť rozmýšľala, o mne. Nespoznávam sa. Cítim sa ako iný človek, neviem či to je len tým novým rokom alebo.. 

"Čas zmení všetko" alebo "čas zmení každého".. také slová už určite počul alebo minimálne čítal každý. Síce, som čo sa týka citátov a podobných vecí celkom pokrytec,no tento je pravdivý. Svet sa meniť potrebuje, veď o tom aj je. Čas zmení ľudí, zmení výzor, pocity 

Také to, keď sa na mňa niekto pozrie a povie: nie si ten istý človek ako si bola pred rokom. A ja sa na to usmejem. Prečo? Lebo je to pravda. Nie som ten istý človek ako som bola, a za ďalší rok nebudem taký istý človek ako som dnes. A som preto spokojná. Nikto nezostane celý život taký istý. Nič nemôže byť stále také isté. Nikoho by nebavilo žiť v stereotype. 


Ľudia sa boja zmien ktoré časom prichádzajú, ale boja sa aj zmeny robiť. Boja sa názoru ostatných, budúcnosti. Na jednoduchý príklad - zmeniť farbu vlasov. Páči sa páči ti tá farba? Tak sa prefarbi! Páči ti červený rúž? Nos ho! Hlavné je ako veci cítiš, a či sa cítiš dobre. 
Nemeň sa nasilu, ani pre niekoho, ani preto že musíš, ale kvôli sebe, rob niečo pre seba, vypusť zo svojho života ľudí ktorí si v ňom nezaslúžia byť. Ja som to spravila, a neľutujem to, lebo nikdy som nebola šťastnejšia ako teraz. 

Chcela som tu toho napísať viac ale než sa mi podarilo zapnúť notebook tak mi vypadlo ako som to chcela napísať-____- takže toto už stačí, aj tak sú to len vety ktoré už aj tak už každý počul miliónkrát a nechcem tu nikoho unudiť :D :) 

bb, Cold Queen 

Ako sa cítite po novom roku vy? :) urobili ste niečo nové alebo sa chystáte?

10 komentárov:

  1. ja sa cítim tiež ako nová ...nový rok nové ja :) a nevadí mi to...ľudia sa menia ale aj svet sa mení a veru to tak má byť takže zmena mi nevadí :) možno niekedy aj hej ale záleží len na tom do akého smeru sa veci menia :)

    pekný článok páči sa mi a rozmýšľam že by som mala vypísať aj ja svoje pocity na svoj blog :)

    ❀ Kflori Le Jasmine ❀

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mám ten pocit, že jsem jiná osoba než dříve, možná je to tím, že podvědomě se chceme změnit, že nás život nebaví, měníme vlastnosti co vytváří naše nové já. Každá změna je posunem dál v životě.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som sa zmenila od pôrodu mojej dcérky :) začala som si plniť svoje sny a ciele, a mám u ryti čo si myslia ostatní , mám tu len tých ktorý sú fakt že praví kamoši , :)
    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ono každý se mění podle toho jak se mu to líbí, a to i já když si vzpomenu jaká jsem byla před rokem a půl stydím se !! Doslova, chovala jsem se jako nevím ani jak to popsat prostě byla jsme hloupá ale asi to tak v té době mělo být každý jsme nějaký a prakticky celý život se hledáme toť můj názor

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Souhlasím celý život se hledáme, v životě je těžké být sám sebou, mění nás svět a hlavně lidé.

      Odstrániť
  5. Krásný článek ! :) I já se měním a už mi to řeklo mnoho lidí. Už několikrát jsem slyšela slova, jako že jsem jiná, že jsem se změnila, že jsem někdo jiný atd. Prostě každý se mění a i určité věci ho mění. Mě třeba i změnil můj blog. Od té doby si více stojím za svým názorem a už nejsem taková ta holčička co jen sedí a kouká, ale dokážu prosadit svůj názor. Samozřejmě změny mohou být dobré, ale i špatné.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

 

Popular Posts

Best people