Lenivá som

No, už asi tretí deň sa snažím vymyslieť výhovorku sama pre seba že prečo vlastne neblogujem ale asi neoklamem ani seba, ani vás. Proste sa mi nechce. Ale na to mám dôvod.
Blíži sa totižto koniec roka (keby ste náhodou nevedeli) a ja sa snažím ešte nejako vyčarovať lepšie známky. A tím, čo sú na tom tak ako ja, želám veľa šťastia. Takže 50% mojej mysle zaberá škola. Aj keď namiesto toho aby som sa biflila  jednoduchý minulý čas nepravidelných slovies na nemčinu, radšej píšem po viac ako mesiaci príspevok. Už by sa aj patrilo. Ale prišla mi nová klávesnica na notebook a proste ju musím vyskúšať. A druhých 50% rozmýšľam nad letom.
Možno sa to nezdá ale ďalší mesiac je JÚN. To je už len kúsok ku koncu, k mojim meninám, narodeninám, prázdninám u babky pri Trenčíne a hlavne k letným polnocovačkám a prespávačkám. Nemôžem sa dočkať. Ale zasa na druhú stranu ako schválne teraz ku koncu je v škole super. Bude mi síce ľúto že je koniec ale leto je leto a sa spolužiakmi sa predsa môžme vidieť aj cez prázdniny.

Čo sa týka tohoto víkendu- bol totálne hektický. Poviem vám že dáviť zo seba obsah žalúdka celú noc je úplne na nezaplatenie. Síce doktorka mi kázala zostať doma, ale musím sa obetovať lebo známky sa samé nevyčarujú(ale keby mohli bolo by to super.) Naviac ma čaká presne o týždeň kino a F&F7, síce som to už videla ale výlet do auparku neodmietnem. A potom koncoročný výlet do Viedne, svadba, nie veľmi obľúbeného člena rodiny, čo si budeme klamať.. ďalej víkend u babky a potom už len vysvedčenie.

Teraz, keď sa nemám na čo vyhovárať by som konečne už mohla nabehnúť do pravidelných príspevkov. Notebook je funkčný, klávesnica a wi-fi tiež a času mám až až keďže budem celý týždeň doma. No uvidíme.

Bb, Cold Queen


1 komentárov:

  1. mno v poslednej dobe ani mne sa veľmi nechce aj keď poriadne nič nerobím ale nejak nemám chuť a nasilu nič nechcem robiť a tak teda dúfam že dostaneš chuť blogovať :) lebo ty ma bavíš :3

    OdpovedaťOdstrániť

 

Popular Posts

Best people