RANDOMSHIT

Celý týždeň sa chystám konečne dopísať príspevok ktorý mám rozpísaný už mesiac a vždy keď sa k tomu konečne dostanem a pokračujem v písaní... buď neviem ako určitú myšlienku napísať,začnem pri tom robiť niečo iné, alebo ma proste prejde nálada a tá chuť do toho písania. A nasilu to písať nechcem.. to by bolo ako keby som ja nútila vás nasilu čítať.
Počasie celkom zodpovedá mojej nálade. Chvíľu je slnko, následne prší, zasa slnko, padajú krúpy, zasa sa rozjasní. Akoby so mnou 'súcitilo'. Teraz je síce celkom krásne, ale behom niekoľkých minút sa to zmení. Oblaky sa posúvajú rýchlejšie ako to stíham registrovať. Okrem toho je 9°C, takže som konečne vytiahla tenkú bundu a hurá von. Na stole mám bordel takže ho asi pôjdem upratať a potom pokračovať v ničom. Možno pôjdem von, možno budem doma. Ale určite viem to že sa musím konečne dokopať k tomu niečo napísať(niečo čo by sa dalo čítať narozdiel od tohto), alebo nakresliť lebo poslednú dobu na to vážne kašlem a strašne ma to štve. Ale aspoň som včera vyhádzala celú skriňu a vytriedila z veeeeeľkú časť vecí. Takže čoskoro bude čas začať kupovať nové a prázdne miesto doplniť.
Mám rozpísaných dosť článkov čo sa týka tohoto mesiaca, takže dúfam že sa vám budú páčiť^^
Pomaly polovica prázdnin je za mnou a ... a nič. Plánovala som že spravím kopu vecí z ktorých som splnila akurát upratanie skrine, pozretie pár seriálov a to je všetko. Veď čo sa dá robiť s takouto náladou. Hlavne keď sa veci okolo začínajú kaziť. Prekvapuje ma ako dobre to beriem. A som za to samozrejme len rada lebo tieto najbližšie mesiace pre mňa príjemné asi nebudú. Z dňa na deň sú veci horšie a horšie a ja som na to lepšie a lepšie. Asi tomu napomáha hlavne to slniečko vonku^^ A teším sa na to ako trochu prerobím blog:3

bb,Cold Queen
Aký týždeň máte vy? :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Popular Posts

Best people