Can i show you my secret place?


Ak ste niekto videli Friends with benefits, tak určite viete o čom budem práve teraz hovoriť. Myslím si že ste ho určite videli všetci, pretože v televízori beží dosť často ako som si všimla. Ale ak ho niekto náhodou nevidel, pochopí tento príspevok aj tak. Nebudem tu rozoberať dej ani 'pointu' filmu, ani jednorázovky, ani nič také. Budem hovoriť o nejakom 'tajnom, obľúbenom mieste', niečo také ako mala Mila Kunis pri postave Jamie vo FWB. Keďže bývala v NY tak jej asi dosť liezlo hore krkom veľkomesto a celý ten ruch v ňom. Chodievala na strechu jednej budovy, kde videla na New York, mala tam svoje ticho, a hlavne tam nemala signál. Presne toto je to čo potrebuje dosť ľudí, občas vypnúť, odreagovať sa, prísť na iné myšlienky, porozmýšľať nad všetkým možným, alebo proste byť len chvíľu sám.

Po víkende u babky pri Trenčíne som prišla na úplne iné myšlienky. Stretávať sa pár dní s inými ľudmi je úplne niečo iné. Síce 250km nie je veľmi veľa, ale aj tak mi to tam príde úplne iné ako tu. Ľudia tam mi prídu príjemnejší, nie su toľko vyberaví vzhľadom k tomu aká malá dedinka to je.. a proste 'sú radi že sú radi' ako by povedala moja mamka. Keď som bola malá som to tam brutálne milovala, keďže 90% rodiny mám práve tam. Neskôr, také 4-5 rokov dozadu som sa vždy nemohla dočkať kedy odtiaľ pôjdem preč. A teraz? Teraz odpočítavam dni kedy tam konečne pôjdem. Najbližšie tam budem cez leto a dúfam že to tešenie bude stáť za to. Odkedy som odtiaľ prišla som úplne naspeedovaná, šťastná a neviem čo všetko. Vždy keď odtiaľ idem cítim sa iná ako keď som išla tam.


Aké je vaše obľúbené miesto? :)
Bb, Cold Queen 
Popredu sa ospravedlňujem za to, že máme zasrané okno
 na aute a kvalita sa nerovná ani fotke z doby kamennej ale
bolo to strašne pekné a ja som si to musela odfotiť.
Na toto by som si vedela zvyknúť.
Mám síce veľmi rada Aupark, Euroveu, Avion a toto všetko, v Laugariciu mi je najlepšie.

Dúfam že tam tie srdiečka z
oblakov vidíte aj vy:3
Ani si nepamätám kedy som naposledy
púšťala šarkana.





8 komentárov:

  1. Tie srdiečka sú super :) a hej, vidím ich :D
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moje obĺúbené miesto , je byť niekde v lese, počuť šum lístia potôčik a meditovať nič iné len vypnúť a byť len sama so sebou :)
    pekný článok :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Každý by podľa mňa si mal nájsť nejaké miestečko, ktoré ho vytrhne z reality :) Úžasné fotky :)
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na aprílovú giveaway na mojom blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky !!! Také jsem zastáncem názoru, že každý má mít místo, kde je sám sebou ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

Popular Posts

Best people