THROWBACK - January

Ahojte,
blíži sa koniec januára(you don't say). Úprimne, mesiac mi ubehol ani neviem ako. Akoby sa rok začínal deň-dva dozadu a zrazu je február? Že čo?!


Tiež tak milujete dni, kedy váš jediný problém je či budete piť čaj,kakao alebo prípadne kávu? Takéto dni naplnili väčšinu môjho januára. Nieže by som bola úplný flegmatik ale upustila som od toho starať sa o každú blbosť a splnila si "predsavzatie" (aj keď by som to nazvala skôr ako cieľ), že si dám 'veci' do poriadku. Zostala som oveľa pokojnejšia a hlavne šťastnejšia a veselšia.
Nie že by som mala nejako extra výnimočný január ale určite bol lepší ako december (celý som ho strávila doma so zápalom pľúc..). 
Január bol pre mňa asi jeden z najpohodovejších mesiacov aké si pamätám. Do školy sa mi po prázdninách síce vôbec nechcelo, ale moja 'nenávisť' ku škole sa potom trošku zmiernila. Podarilo sa mi nazbierať super známky čo mi len pomohlo. A samozrejme ja, človek posadnutý seriálmi, som si nemohla odpustiť nejaký začať pozerať. Sestra začala pozerávať každý večer v TV Priateľov, tak som ich začala pozerať odznova. Síce som ich videla už niekoľko krát ale ten seriál ma proste nikdy neomrzí. Po pozeraní som stihla ešte čítať Papierové mestá(môžem doporučiť ak ste nečítali^.^) alebo kresliť.

Spravila som si poriadky v izbe,notebooku a telefóne. A pri tom všetkom ma vždy sprevádzal hrnček čaju. Toľko čaju čo som vypila za posledný mesiac-dva som asi nevypila za celý život. Mama ma už začala nazývať "čajový feťák"(:'D). Alebo ma v kuchyni zastavila s vetou "Tebe sa s tým čajom musí už aj snívať." Za túto zimu som vyskúšala všetky možné príchute a značky čajov.Nikdy som nebola veľmi na čaje, ale tento rok si bez nich neviem predstaviť deň.  Hlavne teraz keď sneží a je super pocit sedieť s čajom v rukách,alebo aj s knihou a pozerať ako vonku sneží. Konečne zima vyzerá ako zima. Aj keď sneh, a celkovo zimu moc nemusím, páči sa mi to. Aj keď by som už rada uvítala jar a leto ani nehovorím.
                      Aký bol váš mesiac ? :)



22 komentárov:

  1. Bohužel tu nemáš možnost abych psala z jiného serveru než ...no, ten zbytek neznám.. :D nějaký AIM ...- co to je?! :D
    No tak píšu ze starého účtu na googlu teda. :D
    Opravdu nádherně kreslíš... wow!
    Moc díky za takový komentář, je hezké vidět, že se někdo nad tvojí prací takhle pozastaví.

    Já ti v komentářích obdivovala obrázky, tak jsem se na ně musela přijít podívat blíže.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Môj január je presne opačný... Stresujem veľa kvôli škole, polročné testy a tak .. je toho veľa v poslednom období a jediné, čo mi pomáha udržať nervy sú kvalitné piatky (if u know what I mean). Pekný članok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som mala začiatok mesiaca úžasný, lebo som bola v Anglicku, no potom prišlo uzatváranie známok v škole a písomky, čiže tento mesiac bol pre mňa zmiešaný :D

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY :)
    http://janesworldblog.blogspot.sk/2015/01/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super určite tam bolo úžastne^^ už som pozerala a ďakujem:))

      Odstrániť
  4. Ja budem odveci ale zbožňujem tvoju profilovku!
    www.battyamnesia.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevadí, a ďakujem už som si myslela že som jediná :D

      Odstrániť
  5. Ano, taky bych něco takového chtěla zvládnout bohužel asi to nějak nejde já mám jistým smyslem ten svůj chaos ráda. Ano jsem divná :D ale můj měsíc nebyl moc dobrý :/ uzavíraly se mi známky a tím že jsem v 9 bylo to dosti důležité, no ale co jednoduše to byl měsíc stresu ale taky měsíc hodně dobrých vzpomínek a nebo splněných snů.
    http://beautyfromgirs.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chaos je dobrý:D ale nie je dobré keď sa toho už nakopí priveľa.. veď život bez chaosu by bol nudný:D nech sa ti v tej škole darí:)

      Odstrániť
  6. Článok super napísaný. Tie obrázky sú tvoje? Ak áno tak ti doporučím neobťahovať líniu pier. Keď sa pozrieš na človeka tak tam žiadnu linku nemá pokiaľ ju tam nemá vytetonanú to je chybička ,ktorú som si všimol a bije od očí pokiaľ sa niekto rozumie kresbe. Ak sa chceš posunúť ďalej v kreslení tak to tam už nerob.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. (niektoré)Ženy si zvýrazňujú líniu pier ceruzkou na pery, ale ďakujem;)

      Odstrániť
  7. Kreslíš nádherně, ocenila bych i větší fotky! :) Jinak koukám, že se ti dařilo, to je super. Pro mnohé lidi je leden spíš "novým začátkem" a následným zklamáním, je fajn, že ty si to vzala z jiného konce a jak si sama napsala, uklidila si v životě. :) Mimochodem jsem na čaji také poměrně závislá, ale mám tak 2, na které nedám dopustit. :D

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, možno ešte niekedy nejaké pridám:D Ďakujem za komentár:))

      Odstrániť
  8. Tento mesiac je pre mňa dosť nejaký hektický, stále len škola škola a znovu škola.. bohužial nie je nálada ani na čítanie čo ma dosť mrzí, stále kreslím koňov (áno, portréty koňov :D) do súťaže, tak strašne moc sa snažím o prvé miesto až sa z toho už všetci smejeme :D
    Inak,s tým čajom máš neskutočne veľkú pravdu. Nie je nič lepšie ako čaj, ja som si od minulého roka asi od septembra nehorázne zvykla na čaj (tiež som ho predtým nemusela) a teraz si spravím aj 3 šálky čaju denne + do školy nosím 0,7l flašku s čajom! :D inak, my sme na ten čaj celá rodina nejako navyknutí, takí čajíčkari z nás :)

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej ten blížiaci sa polrok je až desivý :D v hlave len známky,testy,známky,testy.... áno príde mi lepšie uvariť si a zohriať sa čajom ako sa nalievať sladkými malinovkami.. :D Ďakujem :)

      Odstrániť
  9. Já četla od Greena Hvězdy nám nepřály a od poloviny mi bylo jasné, jak to dopadne... Což mě nepotěšilo a zdráhám se číst něco jiného...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja som síce knihu nečítala ale videla som film. A k tomu ma celkom 'prinútila' celá tá mánia okolo toho. Všetci z toho boli hotoví, a básnili o tom ale mne to až také úžasné neprišlo:D bolo to pekné, ale ten dej bol priveľa už aj na film:D a keby si po tom mám ešte kupovať knihu.. myslím že by ma už nebavila keď som videla film. Preto som si kúpila Paper towns:) prinútila ma celkom rozmýšľať nad vecami okolo. Ďakujem:)

      Odstrániť
  10. můj měsíc byl takový všelijaký a hlavně šíleně rychle utekl..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Január bol zrejme zmiešaný a divný skoro pre každého :D... Ďakujem:)

      Odstrániť
  11. Január bol pre mňa najgeniálnejší mesiac za posledné 4roky... keď že som dala výpoveď v robote, ktorú som neznášala, preto že ma zobrali na lepšie :3

    Rada by som ťa pozvala na svoju GA ;)
    http://nikkienka.blogspot.sk/2015/01/2-narodeninova-giveaway.html
    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť

 

Popular Posts

Best people