Ugh, boys.



:)Ahojte,

neviem čím to je ale už ma celkom vytáčajú ľudia okolo. Nie že by som bola nejaký expert na lásku ale to čo je okolo sa láskou nazývať nedá. Snáď každému človeku so zdravým rozumom prídu dnešné vzťahy stupídne(nehovorím že všetky, nájdu sa aj normálne vzťahy,česť výnimkám želám Vám to). Na takéto "vzťahy" je viac príkladov, ale nechcem ich tu rozoberať snáď si vieme predstaviť o akých je reč. Ja a vzťahy, to k sebe nejde. Nehovorím že nikdy žiaden nechcem, ale veď mám ešte čas... ale príde mi celkom na zaplakanie keď piataci,prípadne decká zo škôlky majú pestrejší milostný život ako ja. Aj keď z druhej strany je to celkom na smiech(:D). Neviem či to je tým že som až tak veľa divná, alebo čo.. Len proste nepotrebujem chalana za každú cenu len preto, aby som sa mohla tváriť ako že:"Mám frajera a ty nie, ha!" (-_-)
Ja, som spokojná sama. Nehovorím že ma nikto nechce, ale nikoho momentálne nechcem ja. Zasa netvrdím že za mnou stoja zástupy chalanov(za stak príťažlivá nie som, hlavne teraz s to maskou na ksichte čo voní ako zubná pasta), ale pár sa ich našlo..  Nikto a nič mi nekazí deň, Môžem si písať, flirtovať, rozprávať sa s hocijakým chalanom bez toho aby sa ma niekto vypytoval kto to je a čo s ním mám(až na mamu samozrejme, tá sa to bude pýtať vždy-.- :'D)
Neviem čo viac sem k tomu napísať, snáď len to že netrápte sa ak ste alone, užívajte si to;)

A pamätajte že my, ženy, potrebujeme chlapov asi tak ako ryby bicykle. :D Budem rada keď mi napíšete ako ste na to so vzťahmi vy, alebo čokoľvek čo vás pri tomto článku napadlo:)


bb,cold Queen








17 komentárov:

  1. dlhé roky som mala takýto názor na to podobne ako ty, užívala som si život a pod. veci:) . teraz mám 19 rokov, mám úžasného priateľa s ktorým cestujeme po svete a malu pol ročnú dcérku a sme spolu šťastní všetci traja :) .
    Láska ppríde až časom a je to úplne MEGA :)
    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám to podobne, ale zase poznám mnoho ludi v dost mladom veku (15-16) kt. Sa maju fakt radi a su spolu viac ako rok :)
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej nie každý má bohužiaľ to šťastie) takých je málo a je to zlaté

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No, nejsem taková ta holka, co za každou cenu musí s někým být, taková být nechci.. Ale je to klasika, chce mě někdo, koho já nechci, já chci někoho, kdo asi ani neví, že existuju :/ No nic.. Ale nechápu takovéty páry, tipuju šesťáky, kteří svůj vztah na fb dokumentují milionama fotkama a všichni ji tam blahopřejí.. -_-
    http://theoceansofme.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne :D jeden deň sa milujú a za dve dni potom píšu statusy s narážkami ako sa rozišli, ako doma plačú, že už sa nezamilujú a za týždeň majú ďalšieho prípadne toho istého chalana a príbeh sa opakuje

      Odstrániť
  5. Vesměs souhlasím, chce to zdraví odstup. Já si svého přítele našla ve chvíli, kdy jsem úplně všechno hodila za hlavu. Jednou to přijde a zrovna v té nejmíň očekávané situaci. A pokud to opravdu stojí za to, zjistíš, že vztah život nekomplikuje ale ulehčuje. Jen to pravé flirtování mi občas chybí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno:Dvšetci sa do toho tlačia a berú za povinnosť niekoho mať alebo čo:D je to úplne choré.. trpezlivosť ruže prináša

      Odstrániť
  6. Taky jsem toho názoru, že nepotřebujeme nutně chalana k životu :) Ale na druhou stranu je to občas fajn mít někoho s kým můžeme sdílet společné romantické chvíle. Jsem čerstvě ve vztahu už to bude pomalu druhý měsíc a poměrně dost si to užívám :) Ale na druhou stranu bych asi zas nebyla nějak vyšinutá, kdybych nikoho neměla. Člověk má nejdříve umět být sám se sebou a pak pokud se k vám někdo bude chtít přidat tak proč ne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Cítim to asi tak ako ty :D tiež sa mi nepáčia vzťahy "nasilu" ... Alebo keď si kamoška píše s x chalanmi čo ani nepozná a potom mi povie, že má väčší milostný život ako ja :D ako vážne? .. ja nikoho nemám, do ničoho sa tiež netlačím, ale keď sa niekto normálny zjaví tak prečo nie :)
    www.gummmybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. je to škoda nazývať "vzťah" :D som rada že ma niekto chápe

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám dosti podobný názor jako ty, ale v jednou s tebou nesouhlasím každý není takové to ,, Ha ha já mam kluka a ty ne !" ano samozřejmě je to většina,ale já na to nahlížím z toho že to ty slečny časem bude mrzet.
    Když mně je 14 a kluka už jsem měla, opravdu se na 14 necítím ani tak nevypadám a prostě dokážu stím klukem být a mít sním normální vztah no ale to je na každém každý jsme nějaký a každý je jinak psychicky vyspělý.
    Ale líbí se mi tvůj názor !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď ja nehovorím že to tak má každý :) Ďakujem

      Odstrániť
  10. No, takže :D teraz nechcem byť nejaká svetová odborníčka na všetky vzťahy na svete, mám 15 rokov, som ôsmačka na základke.. nikdy som nemala chalana. V tejto dobe je to dosť.. zvláštne. V tejto dobe je totiž normálne, keď sa olizuje vonku 10 ročné decko. Taký je môj názor.. zase ale moja sesternica má kamarátku, ktorá má od 11 frajera.. už má 20 a stále sú spolu. Toto sa dosť často nevidí a za to ich neskutočne obdivujem.
    Trošku od témy ale.. som zrovna typ dievčaťa, čo nie je "fajčiarka, alkoholička, hulička" a ja neviem čo. Som jedna z tých, čo si čítajú knihu, sú hanblivé a stále počúvajú na slúchatkách pesničky. Ale od malička sa stále bavím viac s chalanmi ako s babami, pretože, sama musíš uznať, sme jedny ohováračské hnusné trapky, ktoré niekoho stále majú v papuli a nadávajú si a tak :D ja sama si priznám, že ženy také sú. Keďže sa s babami nejako moc ani nestretávam pretože nemám s akými, všetky ma vždy ohovárali a poštvali proti mne celé mesto sakra :D prestala som sa nejako s tým zaťažovať. Chalani sú proste neodmysliteľná časť môjho života, bez ktorej by som bola asi dosť veľká samotárka. Rozumiem si s nimi, aj keď som pri nejakom novom stretnutí sa s neznámym človekom hanblivá, keď sa ale bližšie s niekým spoznám, je to v pohode. Niekedy sa aj zamýšlam, ako je možné že nikoho nemám keď moje spolužiačky vystriedali celé sídlisko. Vzhľad, postava, správanie? Neviem, vraj nie som nejaká na pohľad už sympaťáčka ale som v pohode. Kto vie, niekedy zistím, prečo je v tejto dobe viac aktuálna cigareta s flaškou v ruke a šiltovky s teplákmi ako kniha slušné dievča :)
    (Toto je len čisto moje vyjadrenie, napísala si inak dosť zaujímavý článok, preto som sa aj tak rozkecala a odbehla aj kúsok od témy:) )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak to mám aj ja :D úplne nechápem svoje okolie... Ďakujem ti za komentár:')

      Odstrániť

 

Popular Posts

Best people