F E B R U A R Y

Ďalší mesiac preletel rýchlejšie ako ten prvý. Pamätám si ako som na konci januára skracovala príspevok aby nebol príliš dlhý, pretože som tam toho chcela strašne veľa spísať. Ale teraz na konci februára absolútne neviem čo sem napísať.
Prvé dva týždne boli už sa ani nepamätám aké. Ale keby sa stalo niečo zaujímavé tak by som si to asi pamätala. Takže polovica februára bola úplná pohoda. Valentína som strávila perfektne. Ďalší týždeň som následne zháňala mamke darček k narodeninám (ktorý sa jej vďaka bohu páči^^). A teraz, týždeň pred prázdninami išla polovica triedy na lyžiarsky výcvik takže v triede je celkom prázdno. A čo si budem klamať, ani mi veľmi v triede nechýbajú:D Na väčšine hodín voľno, polovica hodín suplovaných..no nemám sa na čo sťažovať. A po lyžiarskom hneď jarné prázdniny:3
Nemôžem sa dočkať. Tá zima mi už lezie hore krkom. Celý tento týždeň prší, alebo je proste len mokro. Síce ja mám dážď rada, ale nie keď cezeň musím ísť do školy a moje vlasy a vlhký vzduch sa nemajú v láske. Už nech je konečne taký ten čas, keď si budem môcť sadnúť von na lavičku bez toho aby som bola totálne mokrá, alebo aby som mohla vyliezť von len v mikine.
Tieto posledné dni- katastrofa. Zas som celý týždeň bola lenivá. Áno, celá ja. A pôvodne mal byť príspevok v piatok, ale keďže sa moje telo rozhodlo mať od piatka do pondelka teploty tak mi to nevyšlo. -_- Strašne skvele strávený víkend. Skoro celý prespatý, tak že som ani nevedela aký je mesiac nie to ešte deň. Mala som pocit akoby som prespala rok života.
No a myslím že toto by k môjmu nudnému februáru mohlo stačiť. Divím sa tomu že som nejako poskladala týchto pár viet lebo na začiatku to vyzeralo veľmi biedne:D

A ešte keďže sa blíži tá jar, možno by som mohla skúsiť nejaký jarný dizajn blogu... tento čo tu je, je tu tak viacmenej "provizorne", než si nenájdem niečo čo sa bude páčiť mne aj vám.

Ako ste strávili/trávite alebo budete tráviť prázdniny vy? ^^
bb, Cold Queen

A aby tento príspevok nebol absolútne o ničom pridam sem aspoň pár random obrázkov^^





3 komentárov:

  1. tie obrázky sú pekné ^_^ u mňa nič moc mesiac som rada že už preč ...tiež čakám už teplo lebo toto ma už vôbec nebaví a len ma deptá, najradšej by som behala už v sukni v kraťasoch no na to si ešte počkám :(
    ale dúfam že už nebude veľká zima a príde také príjemné počasie :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem^^ hlavne nech nech leto ubieha pomaly ako tá zima :D

      Odstrániť
  2. Ja nemám žiadne prázdniny, keďže som už na výške :D

    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

 

Popular Posts

Best people