My Valentine

V prvom rade chcem zdeliť že vôbec nie som taký ten človek čo by obľuboval sviatky ako Valentín, Veľkú noc,  a podobne... takže berte akoby som písala o normálnej sobote :D Neviem či toto niekoho bude zaujímať ale som z tohoto víkendu nadšená a chcem vám to zdeliť^^ Piatok trinásteho a po ňom Valentín... no kto by to bol povedal že to bude dobrá kombinácia.

Toto malo pôvodne byť napísané v sobotu večer, na Valentína. Ale keďže som strávila celú noc hore s kamarátmi a nemala som to ako spísať tak  to píšem až teraz. Úprimne vôbec sa mi nechce ale poznám sa a veľmi dobre viem že keď to nebude teraz, tak už nikdy.
Valentín(sobota) dopadol úplne božsky. Začal sa aj skončil s kamarátmi. Vážne, ale vážne nie je nič lepšie ako byť od polnoci do polnoci(a dlhšie) s najmilovanejšími ľuďmi. Aj keď tri dni v kuse som nespala už dlho. Ale rozhodne to stálo za to. Možno teraz budem do konca februára vyspávať tento víkend. Keď som dnes ráno prišla domov ledva som videla a o výzore múmie ani nehovorím. Divím sa že som nezaspala vo vani keď som sa kúpala. Potom som prespala asi polovicu dňa, čo mi nestačí ani zďaleka. Takže som strašne zvedavá ako vstanem zajtra do školy pretože sa mi nechce ani dýchať. A keďže v noci reč nestála ani chvíľu tak som trošku(dosť) zachrípnutá. Čo znamená že kričanie a s veľkou pravdepodobnosťou ani rozprávanie najbližsích pár dní neprichádza v úvahu.  Toľko čo za tento víkend sme si toho nepovedali už veeeeľmi dlho.

Aj napriek tomu že sa cítim ako múmia tak dopisujem príspevky ktoré mám pripravené na tento týždeň. Za to som na seba celkom pyšná, lebo sa divím že sa mi chce vzhľadom na to že mi hlava padá na všetky strany. Vyzerám vážne ako z nejakého psycho-filmu :D

Takže dnes už len vyžeriem cukríky čo som dostala od mamky a kamarátov, a hodím sa do vane(znova).

bb, Cold Queen
Ako ste strávili sobotu vy? Čo ste dostali od priateľov? ^^







7 komentárov:

  1. Ja som mala ten najskvelejší Valentín :) Bola som na výlete na opačnom konci republiky za kamarátkou, o druhej v noci na hrade, chvíľkové spanie, potom nákupy a môj obľúbený Bubbletea :D a večer pekne domov :) lepšie som ho prežiť ani nemohla!!

    Inak, pekný blog :)
    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super strávený ^^ nákupy a Bubbletea, no to je perfektná kombinácia :3
      Ďakujem krásne potešilo^^

      Odstrániť
  2. Ahoooj. :) Asi moc tento koment nebude k článku, len ti chcem zdeliť, že máš úplne super blog. :) Taký milučký, jednoduchý. Taký pre mňa super dokonalý. :) A ak sa nenahneváš, rovno si ťa hodín do zoznamu mojich obľúbených bloggerov, ktorý sa bude zobrazovať aj na mojom blogu. :) Drž sa takého to štýlu! Mňam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bože ako by som sa mohla hnevať! Nemáš ani tušenie ako si mi zdvihla náladu :D Ďakujem, ďakujem<3

      Odstrániť
  3. ja som mala taký bežný deň nebola som ani u priateľa a Valentín som strávila doma :/ no ale mamina ako každý rok aj teraz ma prekvapila čokoládkami :3

    a inak aj ja som tak isto na tom ako ty s tým písaním :D teda skôr lenivosťou? :D
    som rada že si si to užila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a som prvá cez GFC hell yeah! :D

      Odstrániť
    2. Teší ma že nie som jediný človek čo všetko odkladá :D ešteže máme tú mamku^^ ja som dostala tofiffe(či ako sa to píše)
      A ďakujem!:3

      Odstrániť

 

Popular Posts

Best people